For subscription orders, our team will give you a call
to coordinate on the delivery.
Select Delivery Slot
Personal Message
250 Characters Remaining
Wish to add more happiness?
0 of 12 additions selected
Dark Chocolate 70%- Blueberry
One 50 gm Darkins Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Pineapple Paprika Chocolate
One 50 gm Darkin Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Dark Choocolate 63% - Orange
One 50 gm Darkins Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Personal Message Scroll - Mini
Set of 1 (13cmx9cm)
Sale price₹250.00
Personal Message Scroll - Mega
Set of 1 (21cmx14cm)
Sale price₹300.00
Handmade Card with Message
The Flora initiative with HillCraft - mission towards Women’s Empowerment (7.5cmx7.5cm)
Sale price₹180.00
Handcrafted Fragrant Wooden Wick Orange candle in Coconut shell
Handcrafted Fragrant Wooden Wick Orange candle in Coconut shell (10cm dia x 3.5cm Height)
Sale price₹600.00
Dried Apricots & Pecan nuts
A Jar of Dried Apricots & Pecan nuts (8cmx8cm) (300gms)
Sale price₹700.00
Handcrafted Fragrant Candle in a Tin Container
Fragrant candle, Wooden Wick, All Hearts in a tin container (10 cm dia x 3.5cm Height)
Sale price₹600.00
Handcrafted Fragrant candles in Coconut shells
Fragrant candle, Wooden Wick, Petals in coconut shell (11 cm dia x3.5 cm height)
Sale price₹600.00
WISH TO ADD MORE HAPPINESS?
0 of 12 additions selected
Dark Chocolate 70%- Blueberry
One 50 gm Darkins Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Pineapple Paprika Chocolate
One 50 gm Darkin Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Dark Choocolate 63% - Orange
One 50 gm Darkins Chocolate in Floral Wrapping (16cmsx7cms)
Sale price₹425.00
Personal Message Scroll - Mini
Set of 1 (13cmx9cm)
Sale price₹250.00
Personal Message Scroll - Mega
Set of 1 (21cmx14cm)
Sale price₹300.00
Handmade Card with Message
The Flora initiative with HillCraft - mission towards Women’s Empowerment (7.5cmx7.5cm)
Sale price₹180.00
Handcrafted Fragrant Wooden Wick Orange candle in Coconut shell
Handcrafted Fragrant Wooden Wick Orange candle in Coconut shell (10cm dia x 3.5cm Height)
Sale price₹600.00
Dried Apricots & Pecan nuts
A Jar of Dried Apricots & Pecan nuts (8cmx8cm) (300gms)
Sale price₹700.00
Handcrafted Fragrant Candle in a Tin Container
Fragrant candle, Wooden Wick, All Hearts in a tin container (10 cm dia x 3.5cm Height)
Sale price₹600.00
Handcrafted Fragrant candles in Coconut shells
Fragrant candle, Wooden Wick, Petals in coconut shell (11 cm dia x3.5 cm height)
Sale price₹600.00
What You Get
What you get
Celebrate the festive season with a bouquet that radiates positivity and charm! This carefully crafted arrangement bursts with vibrant hues of blush pink, hot pink, and deep berry tones, featuring a stunning mix of roses, alstroemeria, carnations, chrysanthemums, and fresh seasonal foliage. Perfectly balanced to bring warmth and joy, this bouquet is a symbol of abundance, good fortune, and the beauty of life’s small moments.
This lush creation, consisting of 25-30 stems farm fresh bloom and foilage , is designed to spread prosperity and well-being, making it the perfect gift to wish your loved ones health, happiness, and success during the festive season.
Know The Story
Know the story
Each bloom in this vibrant bouquet is carefully chosen to capture the joy, prosperity, and spirit of giving that define the festive season. The blend of blush pink and white roses symbolizes admiration and gratitude, while hot pink Spray carnations and chrysanthemums and Lilies stand for longevity, good luck, and happiness. Alstroemeria adds an elegant touch, representing the warmth of close relationships.
This arrangement isn’t just a bouquet—it’s a celebration of life’s blessings and a wish for health, wealth, and joy for your loved ones during this special time.
Shipping
Free shipping on all orders above the cart value of Rs. 990/-.
Currently shipping within Bengaluru and Delhi only.
Select the delivery date and time slot (not applicable for "Flower Subscriptions") on the checkout page.
Same day deliveries are not applicable for orders post 3:00 PM.
Environment & Substainability
We are on a mission to be a 100% sustainable organization. Owing to the highly perishable nature of some blooms in local climatic conditions, plastic pouches/trays are used to keep them fresh in transit at the moment. Please bear with us as we strive to find plastic-free alternatives to achieve this.
Essential Information
Fine print: The images shown here are of a recent arrangement that we shipped for customers just like you. Flowers are a natural product and we don't really control nature. That’s why we might replace some flowers based upon season and availability to ensure that the flowers delivered to you are fresh and of great quality. Vases shown in the image are for representational purposes only.
For the first time I'm not very happy with the flower quality. Most of the petals were looking like they were crushed and dying. Plus I expected it to be a globe style bunch but they came as a hand held bouquet which is not what the picture suggests. I want to add that this has never been my experience at flora. Flowers have always come in super fresh so I'm quite taken aback
Store owner replied:
We’re truly sorry for the disappointment caused. We understand your concern regarding the flower quality and the bouquet style. This is not the experience we aim to provide, especially as you’ve always had a good experience with Flora. We sincerely apologize and will make sure your feedback is shared with our team.
Flowers were beautiful. My parents loved the gift.
Store owner replied:
Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that the flowers were beautiful and that your parents loved the gift. Being a part of such special moments means a lot to us. We truly appreciate your support and look forward to helping you create more memorable surprises in the future.
Amazing bouquet, with the best arrangement.
Loved it very much!!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're truly delighted that you loved the bouquet and its arrangement. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to creating more beautiful experiences for you in the future! 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your feedback! 😊 We're delighted to hear that you had an extremely satisfying experience. We look forward to serving you again soon! 🌸
Ordering flowers from Flora has always been a great experience. For almost 3 years now, I have been ordering. The flowers are always packed with care and delivered on time.
Safe to say, I will continue ordering from Flora :)
Store owner replied:
Thank you so much for your continued support over the years! 😊 It truly means a lot to us to be a part of your moments for almost 3 years. We're delighted to hear that you've consistently had a great experience with our flowers, packaging, and delivery. Looking forward to serving you for many more years to come! 🌸
Some of the most beautiful flowers!! I've had a really good experience with Flora. The packaging, delivery and overall service is great!
The only note is that the receivers didn't like the chocolate that much.
The hand written card was a nice touch! Thank you Flora!!
Store owner replied:
hank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you loved the flowers, packaging, and overall service—it truly means a lot to our team.
We also appreciate your honest feedback about the chocolate, and we’ll certainly take this into consideration as we continue to improve our offerings. We're glad the handwritten card added a special touch to the experience!
Looking forward to serving you again soon 💐
The flowers were lovely and fresh!
I love ordering from The Flora! 💖
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 💖🌸
We’re so happy to hear that you loved the freshness of the flowers. It truly means a lot to us that you enjoy ordering from The Flora 💐✨
Beautiful and vibrant !
Cheered up everyone!
Worth every penny ! Would definitely order again
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback 🌸✨
We’re thrilled to hear that the blooms were beautiful and vibrant and brought cheer to everyone — that’s exactly what we hope our flowers do 💐😊
Knowing you felt it was worth every penny truly means a lot to us. We can’t wait to create something just as special for you again! 🌷
Thank you so much. I got a bad delivery and you made it so right
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words 🌸
We truly appreciate you giving us the opportunity to make things right. While we’re sorry the initial delivery didn’t meet expectations, we’re so glad we could turn the experience around for you.
Your trust means everything to us, and we’ll always strive to ensure every delivery is just perfect 💐✨
Loved the bouquet, the flora has always been consistent with sending the freshest and most delicately arranged flowers :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! 🌷 We’re delighted to hear that you enjoyed your bouquet and that our flowers continue to bring you joy. Your trust in The Flora means so much to us — we look forward to creating more beautiful arrangements for you soon! 💐
Lovely luxurious setup of flowers. Such a dense , well picked and handcrafted bouquet. My mom loved it and it made her day. Thank you :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear your mom loved the bouquet and that it made her day. It means a lot to us that you appreciated the care and detail in the arrangement.
It’s a gorgeous bouquet with a well blended shade of colours. The receiver loved it. Thanks Flora.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're delighted to hear the bouquet was a hit and that the colours were just right. It means a lot to us that the receiver loved it. Thanks for choosing Flora – we’re always here to brighten your moments! 💐✨
Fresh flowers, great customer support and delivery staff. Thank you!
Store owner replied:
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with the flowers, our customer support, and delivery service. Your appreciation means a lot to the entire team!
Very beautiful ! fresh flowers and loving the fact that you had flower food in the setup :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear you loved the fresh flowers and the flower food—it’s always our pleasure to make sure your blooms stay vibrant for as long as possible. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 🌸💚
I’ve been ordering from flora for atleast two years now and this bouquet was one of the most loved. Great selection and arrangement of flowers.
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that this bouquet was one of your favorites and that you’ve enjoyed our flowers over the past two years. We take great pride in selecting and arranging the freshest blooms, and it’s always rewarding to know that our designs are bringing joy to your special moments.
Store owner replied:
Thank you so much! 💐 We’re thrilled you loved the bouquet. It means the world to us to know our flowers brought a little extra joy to your day! ✨
The shopping was super easy with lots of choices delivery was prompt
The bouquet was as ordered, was very fresh flowers just blooming and fragrant and remained fresh even after 4days
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! 🌸 We’re delighted to hear that you had a smooth shopping experience and loved the bouquet. It’s great to know that the flowers arrived fresh, fragrant, and stayed beautiful even after four days. Your kind words mean a lot to our team! 💐❤️
The rating is not for the flowers but the degradation of the service.
- No option to select date and time on website
- No call or confirmation of the delivery even though I had called twice due to above issue
- my account details have been messed up in the website and my sister in law is being contacted for an order I have placed.
- No response on WhatsApp
While the flowers have always been good due to which I come back to flora, the experience and service has degraded.
Store owner replied:
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We are currently facing a technical issue with our website, which has affected the date and time slot selection. Our WhatsApp service is also temporarily unavailable. Our team is working on resolving these issues at the earliest.
Thank you for your patience and for your continued support.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind feedback! 🌸 We're delighted to hear that you found the flowers fresh and lovely. We look forward to serving you again with more beautiful blooms. 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌷 We're delighted that you loved the flowers. It means a lot to us to know they brought joy to your day. We truly appreciate your support
I lovvveee The Flora!! The flower arrangement is unique and so beautifully elegant . <3
Store owner replied:
We’re absolutely thrilled that you lovvveee The Flora! It means a lot to us that you found the arrangement unique and beautifully elegant—that’s exactly what we strive for with every creation.
Your kind words truly made our day! We can’t wait to create something just as special for you again soon. ❤️
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 🌸
We’re delighted to hear that the bouquet was nothing less than the image shown. Delivering exactly what you see and expect is always our priority 💐✨
The flowers arrived in such a sad state - they were despatched for delivery at 2.45 pm and they reached my door at 6.05 pm. No moistening cotton had been placed over the cut ends of the flower stalks. All the baby's breath were so short stemmed that they were useless! I will never buy from Flora again - till I get an explanation for the flowers arriving in such a wilted state and so late
Store owner replied:
Thank you for your kind feedback! 🌸
We’re happy to know you loved the flower arrangement and that the flowers looked really fresh. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
Thank you for sharing this wonderful feedback! We’re delighted to hear that your friend couldn’t stop raving about it. Knowing our product made such a great impression truly means a lot to us. We appreciate your support!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you liked the bouquet and found the flowers fresh and well arranged. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
We're really sorry to hear about your experience. Thank you for your feedback – we’ll make sure to improve the quality and delivery going forward.
We appreciate you letting us know and hope to serve you better next time.
Store owner replied:
We're so glad you thought they were pretty! Thank you for your lovely feedback – it truly means a lot to us
Customer Reviews
Overall rating: 4.6 / 5 from 33 reviews.
For the first time I'm not very happy with the flower quality. Most of the petals were looking like they were crushed and dying. Plus I expected it to be a globe style bunch but they came as a hand held bouquet which is not what the picture suggests. I want to add that this has never been my experience at flora. Flowers have always come in super fresh so I'm quite taken aback
Store owner replied:
We’re truly sorry for the disappointment caused. We understand your concern regarding the flower quality and the bouquet style. This is not the experience we aim to provide, especially as you’ve always had a good experience with Flora. We sincerely apologize and will make sure your feedback is shared with our team.
Flowers were beautiful. My parents loved the gift.
Store owner replied:
Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that the flowers were beautiful and that your parents loved the gift. Being a part of such special moments means a lot to us. We truly appreciate your support and look forward to helping you create more memorable surprises in the future.
Amazing bouquet, with the best arrangement.
Loved it very much!!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're truly delighted that you loved the bouquet and its arrangement. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to creating more beautiful experiences for you in the future! 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your feedback! 😊 We're delighted to hear that you had an extremely satisfying experience. We look forward to serving you again soon! 🌸
Ordering flowers from Flora has always been a great experience. For almost 3 years now, I have been ordering. The flowers are always packed with care and delivered on time.
Safe to say, I will continue ordering from Flora :)
Store owner replied:
Thank you so much for your continued support over the years! 😊 It truly means a lot to us to be a part of your moments for almost 3 years. We're delighted to hear that you've consistently had a great experience with our flowers, packaging, and delivery. Looking forward to serving you for many more years to come! 🌸
Some of the most beautiful flowers!! I've had a really good experience with Flora. The packaging, delivery and overall service is great!
The only note is that the receivers didn't like the chocolate that much.
The hand written card was a nice touch! Thank you Flora!!
Store owner replied:
hank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you loved the flowers, packaging, and overall service—it truly means a lot to our team.
We also appreciate your honest feedback about the chocolate, and we’ll certainly take this into consideration as we continue to improve our offerings. We're glad the handwritten card added a special touch to the experience!
Looking forward to serving you again soon 💐
The flowers were lovely and fresh!
I love ordering from The Flora! 💖
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 💖🌸
We’re so happy to hear that you loved the freshness of the flowers. It truly means a lot to us that you enjoy ordering from The Flora 💐✨
Beautiful and vibrant !
Cheered up everyone!
Worth every penny ! Would definitely order again
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback 🌸✨
We’re thrilled to hear that the blooms were beautiful and vibrant and brought cheer to everyone — that’s exactly what we hope our flowers do 💐😊
Knowing you felt it was worth every penny truly means a lot to us. We can’t wait to create something just as special for you again! 🌷
Thank you so much. I got a bad delivery and you made it so right
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words 🌸
We truly appreciate you giving us the opportunity to make things right. While we’re sorry the initial delivery didn’t meet expectations, we’re so glad we could turn the experience around for you.
Your trust means everything to us, and we’ll always strive to ensure every delivery is just perfect 💐✨
Loved the bouquet, the flora has always been consistent with sending the freshest and most delicately arranged flowers :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! 🌷 We’re delighted to hear that you enjoyed your bouquet and that our flowers continue to bring you joy. Your trust in The Flora means so much to us — we look forward to creating more beautiful arrangements for you soon! 💐
Lovely luxurious setup of flowers. Such a dense , well picked and handcrafted bouquet. My mom loved it and it made her day. Thank you :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear your mom loved the bouquet and that it made her day. It means a lot to us that you appreciated the care and detail in the arrangement.
It’s a gorgeous bouquet with a well blended shade of colours. The receiver loved it. Thanks Flora.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're delighted to hear the bouquet was a hit and that the colours were just right. It means a lot to us that the receiver loved it. Thanks for choosing Flora – we’re always here to brighten your moments! 💐✨
Fresh flowers, great customer support and delivery staff. Thank you!
Store owner replied:
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with the flowers, our customer support, and delivery service. Your appreciation means a lot to the entire team!
Very beautiful ! fresh flowers and loving the fact that you had flower food in the setup :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear you loved the fresh flowers and the flower food—it’s always our pleasure to make sure your blooms stay vibrant for as long as possible. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 🌸💚
I’ve been ordering from flora for atleast two years now and this bouquet was one of the most loved. Great selection and arrangement of flowers.
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that this bouquet was one of your favorites and that you’ve enjoyed our flowers over the past two years. We take great pride in selecting and arranging the freshest blooms, and it’s always rewarding to know that our designs are bringing joy to your special moments.
Store owner replied:
Thank you so much! 💐 We’re thrilled you loved the bouquet. It means the world to us to know our flowers brought a little extra joy to your day! ✨
The shopping was super easy with lots of choices delivery was prompt
The bouquet was as ordered, was very fresh flowers just blooming and fragrant and remained fresh even after 4days
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! 🌸 We’re delighted to hear that you had a smooth shopping experience and loved the bouquet. It’s great to know that the flowers arrived fresh, fragrant, and stayed beautiful even after four days. Your kind words mean a lot to our team! 💐❤️
The rating is not for the flowers but the degradation of the service.
- No option to select date and time on website
- No call or confirmation of the delivery even though I had called twice due to above issue
- my account details have been messed up in the website and my sister in law is being contacted for an order I have placed.
- No response on WhatsApp
While the flowers have always been good due to which I come back to flora, the experience and service has degraded.
Store owner replied:
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We are currently facing a technical issue with our website, which has affected the date and time slot selection. Our WhatsApp service is also temporarily unavailable. Our team is working on resolving these issues at the earliest.
Thank you for your patience and for your continued support.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind feedback! 🌸 We're delighted to hear that you found the flowers fresh and lovely. We look forward to serving you again with more beautiful blooms. 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌷 We're delighted that you loved the flowers. It means a lot to us to know they brought joy to your day. We truly appreciate your support
I lovvveee The Flora!! The flower arrangement is unique and so beautifully elegant . <3
Store owner replied:
We’re absolutely thrilled that you lovvveee The Flora! It means a lot to us that you found the arrangement unique and beautifully elegant—that’s exactly what we strive for with every creation.
Your kind words truly made our day! We can’t wait to create something just as special for you again soon. ❤️
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 🌸
We’re delighted to hear that the bouquet was nothing less than the image shown. Delivering exactly what you see and expect is always our priority 💐✨
The flowers arrived in such a sad state - they were despatched for delivery at 2.45 pm and they reached my door at 6.05 pm. No moistening cotton had been placed over the cut ends of the flower stalks. All the baby's breath were so short stemmed that they were useless! I will never buy from Flora again - till I get an explanation for the flowers arriving in such a wilted state and so late
Store owner replied:
Thank you for your kind feedback! 🌸
We’re happy to know you loved the flower arrangement and that the flowers looked really fresh. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
Thank you for sharing this wonderful feedback! We’re delighted to hear that your friend couldn’t stop raving about it. Knowing our product made such a great impression truly means a lot to us. We appreciate your support!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you liked the bouquet and found the flowers fresh and well arranged. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
We're really sorry to hear about your experience. Thank you for your feedback – we’ll make sure to improve the quality and delivery going forward.
We appreciate you letting us know and hope to serve you better next time.
Store owner replied:
We're so glad you thought they were pretty! Thank you for your lovely feedback – it truly means a lot to us
Customer Reviews
Overall rating: 4.6 / 5 from 33 reviews.
For the first time I'm not very happy with the flower quality. Most of the petals were looking like they were crushed and dying. Plus I expected it to be a globe style bunch but they came as a hand held bouquet which is not what the picture suggests. I want to add that this has never been my experience at flora. Flowers have always come in super fresh so I'm quite taken aback
Store owner replied:
We’re truly sorry for the disappointment caused. We understand your concern regarding the flower quality and the bouquet style. This is not the experience we aim to provide, especially as you’ve always had a good experience with Flora. We sincerely apologize and will make sure your feedback is shared with our team.
Flowers were beautiful. My parents loved the gift.
Store owner replied:
Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that the flowers were beautiful and that your parents loved the gift. Being a part of such special moments means a lot to us. We truly appreciate your support and look forward to helping you create more memorable surprises in the future.
Amazing bouquet, with the best arrangement.
Loved it very much!!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're truly delighted that you loved the bouquet and its arrangement. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to creating more beautiful experiences for you in the future! 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your feedback! 😊 We're delighted to hear that you had an extremely satisfying experience. We look forward to serving you again soon! 🌸
Ordering flowers from Flora has always been a great experience. For almost 3 years now, I have been ordering. The flowers are always packed with care and delivered on time.
Safe to say, I will continue ordering from Flora :)
Store owner replied:
Thank you so much for your continued support over the years! 😊 It truly means a lot to us to be a part of your moments for almost 3 years. We're delighted to hear that you've consistently had a great experience with our flowers, packaging, and delivery. Looking forward to serving you for many more years to come! 🌸
Some of the most beautiful flowers!! I've had a really good experience with Flora. The packaging, delivery and overall service is great!
The only note is that the receivers didn't like the chocolate that much.
The hand written card was a nice touch! Thank you Flora!!
Store owner replied:
hank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you loved the flowers, packaging, and overall service—it truly means a lot to our team.
We also appreciate your honest feedback about the chocolate, and we’ll certainly take this into consideration as we continue to improve our offerings. We're glad the handwritten card added a special touch to the experience!
Looking forward to serving you again soon 💐
The flowers were lovely and fresh!
I love ordering from The Flora! 💖
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 💖🌸
We’re so happy to hear that you loved the freshness of the flowers. It truly means a lot to us that you enjoy ordering from The Flora 💐✨
Beautiful and vibrant !
Cheered up everyone!
Worth every penny ! Would definitely order again
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback 🌸✨
We’re thrilled to hear that the blooms were beautiful and vibrant and brought cheer to everyone — that’s exactly what we hope our flowers do 💐😊
Knowing you felt it was worth every penny truly means a lot to us. We can’t wait to create something just as special for you again! 🌷
Thank you so much. I got a bad delivery and you made it so right
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words 🌸
We truly appreciate you giving us the opportunity to make things right. While we’re sorry the initial delivery didn’t meet expectations, we’re so glad we could turn the experience around for you.
Your trust means everything to us, and we’ll always strive to ensure every delivery is just perfect 💐✨
Loved the bouquet, the flora has always been consistent with sending the freshest and most delicately arranged flowers :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! 🌷 We’re delighted to hear that you enjoyed your bouquet and that our flowers continue to bring you joy. Your trust in The Flora means so much to us — we look forward to creating more beautiful arrangements for you soon! 💐
Lovely luxurious setup of flowers. Such a dense , well picked and handcrafted bouquet. My mom loved it and it made her day. Thank you :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear your mom loved the bouquet and that it made her day. It means a lot to us that you appreciated the care and detail in the arrangement.
It’s a gorgeous bouquet with a well blended shade of colours. The receiver loved it. Thanks Flora.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌸 We're delighted to hear the bouquet was a hit and that the colours were just right. It means a lot to us that the receiver loved it. Thanks for choosing Flora – we’re always here to brighten your moments! 💐✨
Fresh flowers, great customer support and delivery staff. Thank you!
Store owner replied:
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with the flowers, our customer support, and delivery service. Your appreciation means a lot to the entire team!
Very beautiful ! fresh flowers and loving the fact that you had flower food in the setup :)
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear you loved the fresh flowers and the flower food—it’s always our pleasure to make sure your blooms stay vibrant for as long as possible. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 🌸💚
I’ve been ordering from flora for atleast two years now and this bouquet was one of the most loved. Great selection and arrangement of flowers.
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that this bouquet was one of your favorites and that you’ve enjoyed our flowers over the past two years. We take great pride in selecting and arranging the freshest blooms, and it’s always rewarding to know that our designs are bringing joy to your special moments.
Store owner replied:
Thank you so much! 💐 We’re thrilled you loved the bouquet. It means the world to us to know our flowers brought a little extra joy to your day! ✨
The shopping was super easy with lots of choices delivery was prompt
The bouquet was as ordered, was very fresh flowers just blooming and fragrant and remained fresh even after 4days
Store owner replied:
Thank you so much for your wonderful feedback! 🌸 We’re delighted to hear that you had a smooth shopping experience and loved the bouquet. It’s great to know that the flowers arrived fresh, fragrant, and stayed beautiful even after four days. Your kind words mean a lot to our team! 💐❤️
The rating is not for the flowers but the degradation of the service.
- No option to select date and time on website
- No call or confirmation of the delivery even though I had called twice due to above issue
- my account details have been messed up in the website and my sister in law is being contacted for an order I have placed.
- No response on WhatsApp
While the flowers have always been good due to which I come back to flora, the experience and service has degraded.
Store owner replied:
We sincerely apologize for the inconvenience caused. We are currently facing a technical issue with our website, which has affected the date and time slot selection. Our WhatsApp service is also temporarily unavailable. Our team is working on resolving these issues at the earliest.
Thank you for your patience and for your continued support.
Store owner replied:
Thank you so much for your kind feedback! 🌸 We're delighted to hear that you found the flowers fresh and lovely. We look forward to serving you again with more beautiful blooms. 💐
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! 🌷 We're delighted that you loved the flowers. It means a lot to us to know they brought joy to your day. We truly appreciate your support
I lovvveee The Flora!! The flower arrangement is unique and so beautifully elegant . <3
Store owner replied:
We’re absolutely thrilled that you lovvveee The Flora! It means a lot to us that you found the arrangement unique and beautifully elegant—that’s exactly what we strive for with every creation.
Your kind words truly made our day! We can’t wait to create something just as special for you again soon. ❤️
Store owner replied:
Thank you so much for your lovely feedback 🌸
We’re delighted to hear that the bouquet was nothing less than the image shown. Delivering exactly what you see and expect is always our priority 💐✨
The flowers arrived in such a sad state - they were despatched for delivery at 2.45 pm and they reached my door at 6.05 pm. No moistening cotton had been placed over the cut ends of the flower stalks. All the baby's breath were so short stemmed that they were useless! I will never buy from Flora again - till I get an explanation for the flowers arriving in such a wilted state and so late
Store owner replied:
Thank you for your kind feedback! 🌸
We’re happy to know you loved the flower arrangement and that the flowers looked really fresh. Your appreciation means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
Thank you for sharing this wonderful feedback! We’re delighted to hear that your friend couldn’t stop raving about it. Knowing our product made such a great impression truly means a lot to us. We appreciate your support!
Store owner replied:
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you liked the bouquet and found the flowers fresh and well arranged. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!
Store owner replied:
We're really sorry to hear about your experience. Thank you for your feedback – we’ll make sure to improve the quality and delivery going forward.
We appreciate you letting us know and hope to serve you better next time.